Mobiluppdatering från torsdag & fredag

     
 
Valborg spenderades med några från teknik och började med att jag, Anna och Filip fixade mat tillsammans och dansade runt i Filips vardagsrum. Sen vid 10 tiden åkte vi hem till Sofie som hade fest. Var riktigt skönt att få vara inne på valborg och slippa vara ute och frysa i mörket ^^. Hade iaf en bra kväll, även om jag till skillnad från flera andra hoppade över att bada i den 9 grader varma (kalla) poolen. Blev kladdkaka till frukost dagen efter som jag och Anna åt på bussen på väg hem.
 
Åkte och hämtade saker hos pappa och sen vidare hem till mamma där jag bara hann innanför dörren innan vi bestämmer att vi ska ut och handla/hämta upp Olivia/övningsköra. För på kvällen så skulle jag och mina saknade tjejer från kunskapsskolan ha halv 8 hos mig och jag skulle va värd. Var Johanna som kom på den bra idéen så perfekt att bestämma att alla ska ha en varsin 3 rätters midag och bjuda de andra så man ses lite oftare ^^ Lagade bruschetta till förrätt, kyckling med mozarella och tomatfyllning samt rotfrukter och svampsås till huvudrätt och chokladfondant med glass och jordgubbar till efterrätt. Blev hur lyckat som helst och hade en väldigt mysig kväll ^^
 
     
 
 
     
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!