Nationella prov och körskola

 
Första veckan med nationella prov är avklarad och igår var det engelska skrivdelen som stog på schemat. Engelska är mitt absolut sämsta ämne så var rätt nervös innan, men kändes ändå bra när jag skrivit klart. Slapp för en gångs skull inte stressa ihop slutet och fick med allt jag ville, men man vet aldrig hur det gått när det gäller engelskan...
 
Efter skolan igår åkte jag till körskolan för att ha min andra lektion där. Körde runt och läraren kontrollerade så jag kom ihåg allt jag gjorde förra gången och sen körde vi ut på vägen. Gick galant även om jag måste tänka på att jag inte ska titta ner på växelspaken när jag växlar ^^. Har 3 lektioner kvar inom de närmsta 3 veckorna och hoppas kunna ta körkort nu i början av sommaren!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!