Pitch Perfect 2

 
Igår åkte jag och Anna in till stan efter skolan och satte oss på Ica Nära och åt yoghurt och sallad. Sen mötte jag upp Olivia och hennes kompisar Linn och Natalie för att bege oss till biografen Park. Hade anmält oss till förhandsvisningen av Pitch Perfect 2 och fick äntligen se uppföljaren till en av mina favorit filmer ^^. Hade relativt höga förväntningar och blev inte besviken! Dock är jag inte så kräsen när det gäller filmer spelar ingen roll om det är lite överdrivet, förutsägbart och inte särskilt verklighetstroget sålänge det är en feelgood film! Kom på mig själv att le flera gånger haha. Filmen har premiär 13 Maj så rekomenderar alla som sett och gillar 1an att se den då♥
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!