Riksprov i kemi och körlektion nr 4 avklarat

 
Blev inte mycket sömn i natt på grund av allt plugg, men förvånandsvärt nog gick det att tänka ändå på provet. Är åtminstone godkänd så känns riktigt skönt att ha hela kemi kursen avklarad! Hade egentligen inga fler lektioner än det 3 timmar långa provet, men jag och Anna stannade och jobbade med vårt teknikprojekt till halv 2 så blev som en vanlig skoldag ändå. Sen åkte jag hem och slängde i mig lite mat innan jag gick till körskolan för att ha lektion. Gick väldigt bra att köra idag så nu är jag på väldigt bra humör, om något trött. Nu funderar jag på om jag ska sova en timme innan middagen eller jobba med kläder.nu... Tufft val. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!