Halva matte 4c avklarat

 
Heej kom nyligen hem från skolan där jag skrivit matte prov i 2 och en halvtimme och sitter nu med en kopp te och 2 avocadomackor och pustar ut. Var så sjukt nervös innan provet eftersom det avgör halva betyget och stressad under själva provet då det var så mycket uppgifter på så kort tid. Men hann göra alla uppgifter med 10 minuter tillgodo och känner mig rätt säker på de flesta lösningar så nu är jag väldigt lättad över att det är över!
 
Hade först tänkt att träna idag, men har glömt mitt gymkort hos Linnea så kanske promenerar bort till simhallen och simmar lite istället. Var ju väldigt praktiskt förut när jag hade gymkort där simning ingick men kostar bara 20 kr för att simma en gång så är ändå inte så mycket. Ska även träffa Anna och sen Viktor ikväll så blir nog en bra dag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!