Min onsdag

    
 
 
Hade en riktigt chill skoldag idag då jag vaknade 10, hade svenska lektion 11:20-12:40 och sen åt lunch innan jag åkte hem igen. Hahah. Låg o slappa i en timme sen bestämde jag mig för att gå och simma, men då öppnade såklart inte simhallen förän 16:00 så fick gå hem och komma tillbaka 45 min senare. Nu på kvällen har jag bara ätit middag med familjen, sen mötte jag upp Julia i Tallkrogen för att ta en promenad därifrån. Så skönt att vi inte bor särskilt långt ifrån varandra, bara 2 min med tunnelbanan. Men gick runt tele2 arena och sen förbi gamla skolan innan vi skildes åt i skogskyrkogården och gick hem åt varsitt håll. Fixade jordgubb och rabarber smoothies hemma och sen har jag städat lite i rummet. Hur har er onsdag varit?♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!