Bästa melliset

 
God eftermiddag, tog precis ett break från matteplugget och fixade bananpannkakor till mellis. Så goda men kanske lite väl mättande. Ska nämligen på restaurang ikväll så hoppas jag hinner bli hungrig igen tills dess. Det är Isas 15 årsdag vi ska fira i efterskott och hon har valt favoriten Friday's, vilket aldrig är fel.
 
Nu ska jag fortsätta plugga lite och snyta mig, har såklart blivit förkyld igen så går runt och snorar och nyser så jag skrämmer katterna här hemma. Men hoppas jag hinner bli lite bättre tills imorgon för då ska jag jobba på kvällen. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!