Cocktail night

 
 
 
 
 
Heej! Sitter hemma hos Viktor och är helt slut. Men det är kanske Inte så konstigt när jag hade en så bra kväll igår. Var först hemma hos mig och fixade massa drinkar som blev grymt goda. Gjorde mohito, watermelon-lemon, en som hette sylvester passion och sen mina två favoriter Strawberry daiquiri och hallondröm. Vid halv 12 tiden så promenerade vi till Colloseum som ligger 10 korta minuter promenadväg från mig. Hängde där i nån timme och sen drog vi vidare till Marquise innan vi kom hem lite för sent. Kändes lite när man var tvungen att gå upp vid 10 för att gå och jobba, men hade ändå trrott att jag skulle vara tröttare så funkade ändå.  Får ta igen sömnen inatt istället. Hoppas ni hade en bra lördag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!