Inspirerad

 
Lyckades försova mig imorse och vaknade 10 min innan jag skulle gå hemifrån. Men hann som tur var med min tunnelbana ändå och kom precis i tid till mattelektionen. Sen när jag slutat vid 11 satte jag mig på pendeln hem till Viktor med Zara och Noels podcast i lurarna. Perfekta tidsfördriven när man åker tunnelbana/buss/pendeltåg. Måste dock hitta fler podcaster att följa för just nu följer jag bara deras och Mathilda & Andrea's och deras avsnitt hinner jag lyssna klart på samma dag de släpps. Vill typ ha någon att diskutera allt med bara för att de säger så mycket intressanta saker. Hursom helst väldigt inspirerande. 
 
Nu ska jag redigera lite bilder jag och Olivia fotade tidigare idag, men ni får denna bild så länge. Ursäkta mitt risiga hår, klipptid ska bokas imorgon!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!