Mycket som hänt

Heej! Haft två riktigt bra dagar, trots en liten incident i onsdags. Jag Anna, Otto och Filip var ute på Solidaritet i onsdagskväll och hade askul. Var först i stan lite för tidigt så då gick vi och satte oss på Espresso house som precis skulle stänga och köpte kladdkaka och chailatte. De få som var kvar gick när personalen stängde kassan men vi fick sitta kvar och så satte de på rave-musik, mycket bättre än att gå till en bar haha. Sen gick vi till klubben och dansa vid halv 12 och efter bara en halvtimme så upptäcker jag att min mobil som jag precis lagt ner i framfickan är borta. Gick runt och fråga om nån fått in den i baren och garderoben, men när de sa att de inte gjort det fanns det inte mycket att göra. Så sjuka människor som bara tar saker... Men i övrigt var kvällen grym. 
 
Igår var jag dödstrött men kämpade mig upp kl 7 till skolan och hade matte i 2 timmar innan jag åkte hem och sen vidare till arkitektkontoret pappas sambo jobbar på för att intervjua en av hennes kollegor till mitt gymnasiearbete. Han visade massor av projekt och pratade om jobbet så var väldigt inspirerande. Känner mig helt säker nu på att jag vill jobba som arkitekt/byggnadsingenjör nu när jag fått se alla hans arbeten och skisser.
 
Sen mötte jag upp Viktor för att åka till Gröna Lund och spendera eftermiddagen där. Inte vart på grönan på aslänge så behövdes verkligen ett besök där för mig som älskar bergochdalbanor. Kom hem runt 9 tiden och stekte pannkakor innan jag stupade i säng.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!