När man bara ska kolla lite i stan

 
Heej! Har kännts som att fredag hela dagen utan att jag inte riktigt vet varför, men hade bara 2 lektioner innan vi fick sluta halv 1 idag så kanske är det som gett mig lite fredags feeling. Efter skolan åkte jag och Anna in till stan för att bara "kolla", men sluta med spontanshopping och att jag kom hem med tre toppar..
 
Inte det bästa när planen är att jag ska spara så mycket som möjligt till höstlovet. Men är iallafall väldigt nöjd med alla tre plaggen som troligtvis dyker upp här på bloggen under närmsta veckan. Efter det mötte jag upp Viktor och vi åkte hem till mig och åt middag. Nu ska jag vara lite social mot honom och kanske kolla på film. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!