Yves Saint Laurent

 
Passade på att köpa en ny parfym nu när jag var ute och reste då min Escada parfym börjar ta slut och ville ha en som inte luktade lika sommrigt. Så fick bli Black Opium från YSL. Fastnade direkt för den snygga flaskan och den söta doften. Är absolut ingen parfym expert, men den ska tydligen lukta vanilj, kaffe, varmt och sött, samt passa bäst på kvällen under höst och vinter. Själv tycker jag den luktar lite som karamell vilket passar mig perfekt. Kostade 52 Euro för 30ml, men fick 25% rabatt för att Viktor också köpte en parfym så blev 38 Euro.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!