Hjältarna mot skurkarna

 
 
Igår var det en klass från nacka som höll skiva på Victoria med temat Villians vs. heroes. Va superkul att få vara mitt riktiga jag som catwoman för en kväll ^^. Började med att jag mötte upp Anna och Sofie i tc för att gå och föra innan skivan. Tänkte att jag var smart som tog med en cider hemifrån att ha på vägen. Men när vi går från tunnelbanan så börjar en man ropa på oss och säger ursäkta flertal gånger eftersom vi inte stannar då det var massa läskiga typer där. Tillsist säger "hallå stanna jag är polis" så då vågar vi kolla vem det är som ropat. Tänkte inte alls på att man inte fick ha egen alkohol på offentliga platser innan man fyllt 20 så han tar det lilla som är kvar av min cider och sen fortsatte vi. En aning läskigt att han ropade och sprang efter oss innan vi visste att han var civilpolis.. Men sen blev det iallafall en väldigt lyckad kväll!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!