Önskelista och tips på studentpresenter

 
1. Ljusstake - Svenskt tenn // 2. Vas - Royal Design // 3. Ljusstake - Mio // 4. Kudde - Indiska // 5. Vas - Royal Design // 6. Ljusstakar - Skultuna // 7. Armband - Lily and Rose // 8. Kakelplatta - Onödigt Snyggt // 9. Ljusstake - Georg Jensen // 10. Högtalare - Marshall
 
Har länge funderat på vad jag önskar mig i studentpresent, men inte kommit på mycket mer än att jag önskar mig pengar, vilket kanske inte är så kul att ge. Så har nu samlat ihop 10 saker som jag känner är mer minnesvärda presenter som man kan ha i flera år. Blir lite extra speciellt att ha tillexempel en ljusstake som jag alltid kan ha framme och komma ihåg att den här fick jag i studentpresent av xxx än att få nåt klädesplagg som kanske blir omordernt på bara nåt år.
 
Ska troligtvis flytta hemifrån till hösten när jag börjar plugga, men är svårt att förutse min boende situation då jag inte vet om jag får hyra ett rum/lägenhet som är möblerat eller inte. Och detta gör att det blir svårt att önska sig möbler och/eller köksartiklar. Men skulle iallafall väldigt gärna vilja ha en silvrig ljusstake så tog med 4 stycken i collaget i olika prisklasser, från 299kr-3000kr. Riktigt snyggt att matcha silver med svart, vitt, rosa och glas♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!