En natt i Visby

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter 3 mysiga nätter på Fårö åkte jag, Julia, Johanna och Felicia tillbaka till Visby igen för fest. Så kul att umgås med mina tjejer i flera dagar och både hinna ta det lugnt på landet och sen mera fart i Gotlands största stad. Vi drack riktigt goda Strawberrymojitos (utan mynta som jag ogillar ^^) och sen på kvällen hade vi bokat bord på Pinchos. En av de roligaste restaurangen jag varit på! Var inrett som en Cirkus och serverades tapas till riktigt bra pris som man beställde in via deras app i sin egna mobil. Även där hade de riktigt goda drinkar som smakade godis och smårätter som var väldigt goda. Sen mitt i allt så hade personalen en cirkusföreställning med eldslukning, akrobatik och jonglering. Riktigt synd att det inte finns i Stockholm eller Luleå för hade gärna velat gå dit igen!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!