Första 10 dagarna på LTU

   
 
Bild 1: Har fått massor med gratissaker på campus, men det mest otippade var att de stod ute och delade ut gratis sockervadd :') // Bild 2: Första dagen och en av våra phösare som leder gruppen
 
    
 
Bild 1: Var på studiebesök och kollade på hus // Bild 2: Bananpannkakor till frukost när jag hade sovmorgon

    
 
Sittning med hawaiitema som var superkul, fick en lista på konstiga och roliga sittningsregler
 
    
 
Bild 1: Jag och Linnea på Stuk // Bild 2: Klassgemenskap i klassrummet där vi körde massa dryckeslekar (vet inte hur de lyckats få tillstånd men de säljer alkohol som cider och öl för 15 kr i klassrummet)

    
 
Bild 1: utsikt från bron jag passerar varje dag när jag cyklar till och från universitetet // Bild 2: Unnade mig att köpa jordnötssmör och choklad och åt det med banan, kokos, mandlar och grekiskyoghurt
 
    
 
Bild 1: Jag och Saga på utomhussittningen med jultema, var riktigt segt att det spöregnade, men hade väldigt kul ändå! // Bild 2: utsikt genom mitt fönster
 
    
 
Två bilder från igår då jag och Linnea valde att stanna hemma från finsittningen som var och köpte pizza istället och fixade oss innan vi drog till Stuk
 
Vårt schema har som jag skrev igår varit fullspäckat under nolleperioden som vart nu den första 1,5 veckan här på LTU! Har varit allt från inspirationsföreläsningar, utflykter, studiebesök där vi kollat på hus och en arena till sittning med hawaiitema, utomhussittning i spöregn med jultema, klassgemenskap, dryckeslekar och utgångar på klubben STUK som ligger på campus! Allt har varit riktigt roligt och har varit kul att man kommit in i klassen och studentlivet direkt!
 
Vi har förutom det roliga aktiviteterna också haft proppen, vilket är repetitionsmatte för att bli förberedda för den riktiga kursen som börjar på måndag! Är ändå rätt taggad att få börja med de riktiga kurserna, läser 2 stycken i taget och börjar med Diferentialkalkyl och teknisk arkitektur. Varav jag tror den sistnämnda kommer bli roligast haha♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!