Mysig söndagsförmiddag

 
 
 
 
 
Godeftermiddag! Jag, Olivia och mamma gick upp tidigt imorse och åkte till Henriksdal för att äta frukost på Elite Hotel. Kände att det vore kul att hitta på nåt tillsammans våran sista söndag innan jag flyttar så passade på att bjuda dem på frukost. Allt var så gott, precis som förra gången när jag var där med Anna i våras. Även om jag blev riktigt mätt på chiapudding och macka med tillbehör var jag ju tvungen att äta en belgisk våffla med nutella också ^^. Matkoman just nu är ju total och lär väl inte behöva äta något mer på hela dagen.. Hoppas ni får en fin söndag♥

Kommentarer
Tovegranfeldt

mysiga bilder!

Svar: Tack så mycket! ^^
emelie

2016-08-15 08:41:22
URL: http://nouw.com/tovegranfeldt

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!