Sista utekvällen i Stockholm


    
 
 
    
 
 
    
 
 
I fredags var jag och några av mina fina vänner och åt middag på T.G.I. Friday och hade en kul utekväll. Lika mysigt som alltid att umgås, men kändes ändå lite vemodigt eftersom det var min sista utekväll i Stockholm innan flytten.. Men hade kul ändå och var roligt att vi träffade på några gamla klasskompisar också när vi drog vidare från restaurangen till Sommargården! Kom hem strax innan 3 och var helt slut, men tog igen det direkt då jag sov tio timmar och vaknade upp kl13 dagen efter♥

Kommentarer
Tovegranfeldt

ser ut som du haft en bra kväll!

2016-08-16 11:15:12
URL: http://nouw.com/tovegranfeldt

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!