Updatering

 
Hej på er! Var ett tag sen nu, men har haft fullt upp med flytten hit till Luleå och Nollningsperioden som är superintensiv. Har haft så mycket aktiviteter så har knappt hunnit vara i lägenheten mer än för att sova och fixa mat lite snabbt och sen har jag inte haft internet förän i måndags. Men imorse valde jag att plugga matte hemma istället för att gå på den frivilliga lektionen och passade på att fixa bananpannkakor till frukost. Så sjukt skönt att ta det lugnt och landa lite här i mitt nya hem! Har även hunnit städa och slänga massa kartonger som har varit ett stort växande berg på golvet den senaste veckan, så nu är det riktigt fint här! Ska bara införskaffa mig lite saker till innan jag känner mig nöjd med inredningen så då får ni se hur det ser ut ^^.
 
Är väldigt glad att jag och mamma lyckades klämma in cykeln i bilen när vi körde upp saker hit, känns riktigt smidigt att bara cykla ynka 7 minuter om man ska till universitetet bara för att fixa lite småsaker istället för att behöva ta 2 olika bussar. Som tillexempel idag när jag cyklade dit för att köpa biljett till en sittning/middagsfest och fixa gratis busskort som vi får av skolan. Nu blir det lite mera matteplugg och sen ikväll kommer min nyfunna vän Linnea hit och äter middag. Puss♥

Kommentarer
Tovegranfeldt

hoppas din dag blir super!

2016-08-25 15:29:58
URL: http://nouw.com/tovegranfeldt

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!