19 års brunch

 
 
 
 
 
 
 
 
I lördags fixade jag en brunch för mina vänner för att fira min födelsedag lite i efterskott. Steg upp redan vid 7 för att baka slutty brownies, som är en kaka med 3 lager av cookie dough, oreos och brownie smet. Sen 2 timmar senare när de var klara väckte jag Anton som fick skjutsa mig till affären så jag kunde handla in allt som behövdes till brunchen. Sen var det bara att fortsätta fixa allt fram tills gästerna kom vid 12.
 
Men blev riktigt lyckat, gott och mysigt. Fick alldeles för mycket fint av mina underbara vänner. Underkläder, smycken, bodylotion och träningskläder som alla kommer komma till använding ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!