3 stages of sunset

 
 
 
Bjuder på 3 flygbilder från i torsdags då jag och Anna flög från Stockholm till Luleå
 
Heej! Allt bra? Är så glad att måndagen och tisdagen är avklarade och att de tre skoldagar som är kvar kommer va lugna och sköna. Idag har jag hållt presentation för mitt gymnasiearbete och gick faktiskt rätt bra för en gångs skull. Brukar alltid bli nervös när jag ska prata inför klassen och behöva ha ett manus. Men idag kunde jag prata på utan manus även om jag kanske kunde förberett mig lite mer. Är iallafall så skönt att ha det överstökat nu. 
 
Har bara tagit det lugnt efter skolan och ska plugga lite fysik innan jag går och lägger mig. Imorgon kommer det fler bilder från min o Annas vistelse i Luleå och lite om hur det var att besöka Luleå Tekniska Universitet. Puss♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!