Mall of Scandinavia

Bilder lånade av Anna♥
 
Som alltid är det skönt att det är fredag igen!! Veckan har dock gått väldigt fort då jag har valt att spendera mycket tid med mina närmsta. Igår beslutade jag och Anna oss för att åka till Mall of Scandinavia eftersom jag aldrig vart där och det är lite folk mitt på dagen. Fyndade pyjamasbyxor, en kjol och ett linne för 180 kr totalt så är väldigt nöjd även om jag inte skulle köpa mer kläder till mig själv nu.. Åt hamburgare på Vigårda som var väldigt god, slår dock inte flippin' burgers som är favoritstället! Trevlig helg♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!