Inte långt kvar till flytt!

 
Heej! Äntligen tillbaka i Stockholm! Hann bara vara hemma 2 timmar sist och packa om mellan Gotland och Göteborg och sen blev det så att jag åkte direkt från Göteborg till Gräddö i fredags. Men nu ska jag få sova i min saknade säng i 2 nätter. Mer än så blir det inte innan jag och mamma åker upp med bilen och alla mina saker till Luleå! Är nämligen så att jag fått ett förstahandskontrakt på en lägenhet!!! (som viserligen inte är påskrivet än, men får troligtvis kontraktet på posten imorgon ^^).
 
Så hela morgondagen ska ägnas till att packa ihop alla saker jag vill ha med mig när jag flyttar. Men får förhopningsvis hjälp med det av Anna, mamma och Olivia♥ Väldigt oklart hur allt ska få plats i bilen som varken har dragkrok så man kan koppla på släpkärra eller takbox.. Men det löser sig nog.
 
Är borta några dagar bara och sen är jag i Stockholm i en och en halv vecka innan jag tar flyget upp den 16 augusti och flyttar till Luleå på riktigt!!! Helt sjuk tanke att jag kommer flytta hemifrån till en stad 916km bort om en halv månad.. Är både nervös och taggad!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!