Bildbomb Sestriere del 2

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heej! Här kommer de resterande bilderna jag tog i Sestriere! Älskar utsikten man fick när man åkte upp med kuppolliften till "andra sidan" av berget än där själva Sestriere byn låg. Riktigt bra snowboard/skidåkning också. Måste verkligen tillbaka till alperna och åka ännu mer i framtiden. Grymt god mat i Italien också, åt bara pizza och pasta hela veckan och drack deras goda varma choklad som smaka mer som tjock flytande chokladmousse. Pizzan på bilden med parmaskinka, körsbärstomater och permesanost var den godaste pizzan jag någonsin ätit.
 
Kände oss rätt nöjda med resan när vi skulle åka hem och att det var lagom med en vecka, men nu när jag kollar på alla bilder vill jag bara tillbaka!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!