Helgens händelser♥

 
 
 
 
Heej, fastnat helt i att kolla på serier och har nu börjat kolla på The Originals som är en sidoserie/spinn off (eller vad det kallas) till The Vampire Diaries som jag redan sett alla befintliga avsnitt av. Kollar även på the walking dead tillsammans med Anton, men när jag kollar ensam får jag hitta andra. Men annars har jag övningskört i helgen. Vi åkte till farsta o kollade lite där och fikade o sen vidare till Vega och Mio där jag köpte porslin till min egna, men tyvärr obefintliga, lägenhet. Hittade riktigt fina tallrikar och glas som jag ska spara tills jag flyttar hemifrån i framtiden. Sen på kvällen åkte jag till Anton och åt middag och kollade på mellon, o var med hans vänner som kom förbi ett tag.
 
Idag var det ingen vanlig dag för idag är det min systers 16årsdag! Helt sjukt att hon fyller så mycket redan, känns knappt som jag själv ens fyllt 18.. Men vi har såklart firat med frukost och presenter på sängen imorse. Sen har vi tagit det lugnt, vart på en promenad och ätit tårta. Olivia hade önskat blåbärscheesecake som blev grymt god! Hoppas hon är nöjd med sin dag♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!