Måndag och tisdag

 
 
 
Kom hem från Sandviken i söndags kväll så då åkte jag direkt till stan för att möta upp Anna och gå på bio. Båda var riktigt taggade på att se "How to be single" som gått ett tag men som vi inte hunnit se än och den var bättre än förväntat trotts att vi visste att den skulle vara bra. Rolig, men samtidigt känslosam och aldrig tråkig, en riktigt feel good film! 
 
Igår var jag med Anton och hängde med hem till hans familjevänner på fika för att fira deras son som fyllde år. Efter det åkte vi hem till mig och åt middag med mamma och Olivia. Passade på att grilla för första gången iår och invigde samtidigt vårt nya bord som mamma monterat upp under dagen. Bättre bilder kommer sen när vi fått hem stolarna om nån vecka. Hahah just nu har vi 4 olika omatchande stolar. Men var iallafall grymt gott. Kollade på ett avsnitt av the Walking dead och sen åkte jag och Anton till gymmet och tränade innan vi gick hem till honom och sov. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!