Djungelboken

     
 
     
 
 
Anton fick vara outfit fotograf och fota mig i min nya klänning från topshop som jag fick hem i måndags♥
 
 
 Jäklar vilken händelserik dag jag hade igår! Gick upp redan 5:20 eftersom jag hade fysikprov klockan 8 och skulle hinna kolla igenom mina anteckningar en sista gång. Sen hade jag presentation av vårt formarbete och engelska muntlig examination. Snacka om skönt att ha allt det avklarat nu! Efter det åkte jag till Svedmyra för att möta upp mamma och övningsköra lite. Känns som jag fick mycket tips i måndags då jag körde med körskolan så var kul att jag kände mig säkrare bara genom att tänka på vad min körlärare hade sagt. 
 
Hann äta middag med mamma innan Anton ringde o ville kolla på bio. Så jag åkte och mötte upp honom i Medis. dock hade hans mobil laddat ur så hade ingen aning om när ha skulle dyka upp så stackarn hade stått o väntat på mig i en halvtimme :(. Men vi gick o satte oss på en restaurang innan bion skulle börja där de hade ett live jazzband som spela och vi var de enda under 60 år haha. Sen blev det att se den nya filmatiseringen av Djungelboken på bion och äta massa godis ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!