Ledig torsdag och fredag

 
 
 
 
Hur skönt är det inte med långhelg?! Har tagit det lugnt både igår och idag och njutit av det fina vädret. Igårkväll var jag och Anton och träna på hans gym och blev "inlurade" på ett body combat pass. Vi tyckte så synd om instruktören som kommit dit även fast det var röd dag o inte hade några som ville köra hans pass så vi fick ställa upp helt enkelt. Var sjukt jobbigt och träningsvärken i rygg o armar har bara blivit jobbigare under dagen. 
 
Imorse åt vi frukost på hans veranda innan jag fick skjuss hem eftersom jag var klantig o glömde slkortet hemma. Hämtade kortet och kameran och övningskörde sen med mamma hem till Julia för att äta lunch där med henne och Johanna. Så mysigt att sitta i solen och snacka när man inte setts på länge! Johanna var tvungen att gå tidigare men jag och Julia satt kvar o njöt och gick och köpte varsin glass. 
 
Nu på eftermiddagen/kvällen har jag och Olivia fotat lite och sen kom kusinerna på besök så vi har ätit middag och kollat på let's dance. Imorgon blir det jobb. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!