Las Palmas

 
 
 
 
 
Sista bilderna från Gran Canaria! Från när vi åkte till Las Palmas en mulen dag för shopping och promenera runt i staden.
 
Hej! Kan vi gemensamt bestämma att tiden ska börja gå långsammare? Känns som jag inte hinner göra nånting om dagarna innan de tar slut och igår var det dessutom redan första advent! Satt hemma och pluggade matte och åt pepparkakor med mjölk, mycket mer julkänsla än så fick jag inte. Men är bara 3 veckor kvar tills jag åker hem till Stockholm och firar jul och då lär julkänslan vara på topp!
 
Passat på att shoppa lite senaste dagarna då det vart Black Friday och Cyber Monday. Blev både julklappar till familjen och lite saker till mig själv som ni kanske får se när det kommit hem till mig. Enda nackdelen med internetshopping är ju att behöva väntapå att få hem det man köpt.. Kollade även i butiker här i Luleå, men var mycket folk och hittade inget specielt som hade bra rea. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla Sherlock Holmes. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!