Halsont

 
Frukostbild från förra veckan
 
Hej! Nu är jag tillbaka i Luleå efter en mysig helg i Stockholm med vänner och familj! Passade på att shoppa lite när utbudet är så pass mycket bättre än där än Luleå. Så nu blir det att hålla i pengarna till nästa csn..
 
Har oturligt nog gått och blivit sjuk så var helt slut när jag kom hem efter flera timmars resande igårkväll. Ont i kroppen, eventuell feber och väldigt ont i halsen. Så idag valde jag att plugga hemifrån istället för att gå på de 2 workshop pass som var i arkitekturen. Kände mig lite bättre nu på kvällen så var och handlade mat och lagade massa korvstroganoff så jag har några matlådor. Så jobbigt att det gör ont att svälja för varenda tugga, men bra att jag lyckades få i mig riktig mat och inte bara te och piggelin.

Kommentarer
Lennart Johansson

Har du också glömt att blogga. Vi vill gärna veta om du mår bra, du hade ju halsont senast och nu är du på Gran Canaria. Hur ärdet där, vi ska ju åka dit 12 nov med Bror Inge o Eivor. Hoppas att ni har det bra. Hälsningar mormor o morfar

Svar: Hej! Jaa vi har haft väldigt dåligt internet hela resan så har inte haft möjlighet att blogga något. Men nu är jag hemma och ska börja skriva inlägg igen! Har som tur är inte längre ont i halsen och har haft en bra resa. Hoppas ni också får det bra när ni åker! Kramar till er båda
emelie

2016-10-30 19:05:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!