Två veckor kvar till mattetentan

 
Hej på er! Börjar bli en del i plugg nu så har knappt tid för nånting känns det som nu.. En redovisning igår och sen har jag en idag båda i teknisk arkitektur. Dax att börja köra på med matten ordentligt nu också, är bara 2 veckor kvar till tentan! (och till Gran Canaria som jag åker till så fort jag skrivit klart tentan)
 
I helgen var Anton här på besök så då passade jag på att ta paus från pluggandet och ta det lugnt och hitta på roliga saker istället. Vi var bland annat på stan och fikade, åt middag ute och promenerade. Så mysigt att få besök nästan varje helg nu på sistone och denna helg är det jag som besöker, för åker hem till Stockholm imorgon kväll och är där tills på måndag. Inte träffat mamma och Olivia på snart 2 månader så längtar riktigt mycket!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!