Inte en enda router i Luleå

 
Hej på er! Har suttit och kollat på säsongsavslutningen av Hit the Floor och ätit rawfoodbollar. Hur enkelt som helst att slänga ihop med nöt mixen jag fick i goodiebagen av Mecenat förra veckan.

Idag har jag försökt få tag på en router så jag får wifi i lägenheten och inte bara internet till datorn via nätverkskabeln. Men det visade sig att både Kjell & co och Teknikmagasinet hade helt slut på routrar i Luleå city. Lite sjukt att de inte har bättre lager när alla nyinflyttade studenter behöver det till sina boenden. Så fick åka hem utan en router idag och får istället åka till Storheden som är en bit utanför för att köpa en på Elgiganten imorgon. Har varit trött hela dagen så tänkte passa på att lägga mig tidigt idag. Godnatt♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!