Pappa på besök

 
 
 
 
 
Hej på er! Jag har haft en riktigt mysig helg med pappa som har varit här på besök. Aldig varit ifrån honom (eller mamma och syrran) längre än 3 veckor och nu har jag bott här i över en månad så var skönt att få träffa någon hemifrån och dämpa min hemlängtan lite. Trivs så himla bra här, men är svårt att låta bli att sakna familjen och vännerna.
 
Jag och pappa hyrde bil igår och åkte till Haparanda för att gå på ikea och köpa lite saker till mitt studentrum och äta köttbullar (såklart). Passade även på att köra över till Finland bara för att vi kunde och körde runt i 10 min innan vi åkte tillbaka mot Luleå.
 
På kvällen åt vi middag på Brolles restaurang som heter Tapas de papa och det var gudomligt gott. Man beställde endast dryck och efterrätt från menyn och sen gick servitörerna runt med de olika tapasrätterna till borden och frågade om man ville ha det dom bar på och kalla rätter plockade man själv från kyldisken. Så de kom hela tiden fram med nya goda rätter till bordet. Bästa var min vanilj och citron drink, efterrätten och sötpotatis pomfritten! Efter middagen gick vi och mötte upp Åsa och Hugo som är familjekompisar och tog en drink med dem på CGs innan alla åkte hem till sitt♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!