Smoothie med egenplockade blåbär

 
 
I torsdags förra veckan hade jag bara en lektion på morgonen, vilket i princip är samma sak som att vara ledig! ^^ Så tog på mig löparkläderna och gav mig ut på en powerwalk i det fina vädret för att kolla runt i området där jag bor. Väldigt mysigt område med både lägenhetshus i tegel, radhus och mindre villor. Promenerade till Orberget som ligger 2km från mig och är en mindre skidbacke om vintrarna och lyckades springa upp för den 3 ggr innan jag vände hemåt igen.
 
Gick en annan väg hem och höll på att gå vilse, men lyckades hitta rätt väg hem tillslut! Tur att man har google maps i mobilen! Kom hem och åt en sen lunch och sen återvände jag till skogen med en påse så jag kunde plocka blåbär jag sett på vägen. Verkligen terapi att leta blåbär och plocka dem, en timme senare var påsens botten fylld och jag gick hem och gjorde en smoothie av dem! Hur gott som helst♥

Kommentarer
milina.blogg.se

Gott med smoothie! :)

2016-09-13 02:50:26
URL: http://milina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!