Mot Stockholm

 
Slängde ihop en supergod middag här om dagen, med lax, soyabönor och mango bland annat.
 
Hej på er! Vaknade upp med ett leende på läppparna imorse då jag insåg att det var torsdag och jag flyger hem till Stockholm idag♥ Har ett uppehåll med lektioner nu fram tills den 20e, så har nästan en veckas påsklov där jag får ta det lugnt och umgås med vänner och familj. 
 
Landar i eftermiddag och då kommer familjen och hämtar upp mig för att åka direkt till landet. Ska vara där 2-3 nätter och fira påsk och sen har jag 4-5 dagar i Stockholm. Ska bland annat gå på restaurang med Anna och Ella, gå på 2 jobbintervjuer och träffa vänner. Är verkligen supertaggad på lite tid hemma♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!