Gårdagen i bilder och träning

      
 
Igår (fredag) hängde jag och Sofia på stan och köpte bland annat små söta träbrickor, smink som tagit slut och ett mobilskal! Hittade äntligt ett snyggt till min samsung s6, är väldigt få butiker som säljer skal till den så är väldigt nöjd. Sen passade vi på att fika också på Friends.
 
      
 
Jag i nya byxor och blus som jag beställde hem från Zara // På kvällen lagade jag mat till min älskling hemma hos honom. Bjöd på minitapas och honungsmelon inlindad i parmaskinka på de nyinköpta träbrickorna
 
     
 
Till huvudrätt blev det lax och sötpotatis med chevre och aioli och sen kvarg efterrätt med granola o frukt♥
 
Hej på er! Startade min dag med att följa med Fredrik till hans tenta (så taskigt att dom skriver den en lördag..) och gick sen vidare till gymmet för att köra vad som var tänkt ett lätt konditionspass, men när jag kommer dit ser jag att ett crossfit-gruppträningspass ska starta om 30 min så då blev jag motiverad att testa det. Var hur jobbigt som helst med massa olika övningar i intervaller, men var också väldigt rolig träning och mycket mer givande än att springa och köra styrka själv i gymmet så lär defenetivt gå på det igen! Tagga träningsvärk i hela kroppen imorgon. 
 
Nu har jag precis duschat och ätit lunch och ska städa lite och ta det lugnt här hemma innan jag cyklar och möter upp Fredrik. Ikväll blir det utgång med hans kompisar så ska bli väldigt kul♥ puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!