Bilder från min jul

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Äntligen lite ledigt o tid för uppdatering! Veckorna innan jul var fulla med plugg och sen åkte jag hem till Stockholm o var där i 2 veckor o firade jul med familjen och träffade mina saknade vänner. När jag sen kom tillbaka till Luleå blev det fullt upp med plugg igen då det var tenta period. Men nu har jag ledigt tills på tisdag då de nya kurserna startar! Ska passa på o ta det lugnt, städa, tvätta och så och sen ska jag och Sofia ta en sväng till Ikea i Haparanda kanske. 
 
Var väldigt skönt o få vara hemma och åka till mormor och bara vara. Kändes bra o få bli lite bortskämd och slippa laga mat och städa! Synd att de två veckorna gick så fort bara. Hoppas ni hade en bra jul!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!