Min helg

 
 
Soyghurt med kiwi, honungsmelon, björnbär och granatäpple♥
 
Hej! Har haft en superbra och lugn helg, något jag var riktigt förtjänt av efter allt fysikplugg och tentan i fredags. Jag, Linnea och Sofia åkte till stan efter vi hade skrivit klart och firade genom att äta lunch. Så kul o få umgås lite innan båda lämnar mig. Bara lite avis på Linnea som flög iväg till Thailand imorse och Sofia som åker hem till dalarna imorgon, men får stanna kvar i Luleå och plugga till min mattetenta på onsdag. 
 
Igår, lördag, åkte jag och Sofia till Storheden och köpte ett våffeljärn till mig, fikade och åkte sen hem till mig och snackade tills vi blev hungriga. Då åkte vi och köpte hämtmat på max och åt hos henne. Tycker deras hallomisallad är grymt god och blev ännu bättre när jag la till egen avocado och extra körsbärstomater! Idag har jag bara pluggat och städat hemma och nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder från Lanzarote. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!