Dagens frukost

 
 
Godmorgon!♥ Äntligen börjar det kännas som vår här i Luleå. Om man bortser från snöhögarna som är kvar så ger det fina vädret, sopade gator och det faktum att det faktiskt redan är maj mig massa vårkänslor. Idag har jag bara en lektion på eftermiddagen så passade på att ta lite sovmorgon och göra god frukost och nu ska jag plugga lite matte och fysik innan jag rör mig till skolan.
 
Kom hem från Riksgränsen i måndags, så har massor av bilder att visa därifrån och sen även lite påskbilder som jag inte visat än. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!