Riksgränsen dag ett

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I fredags åkte jag Linnea och Sofia buss i 6 timmar tillsammans med några andra från klassen och skolan för att komma till Riksgränsen för 3 dagar skidåkning. Hade inga förväntningar alls men var otroligt fint med utsikt över alla snötäckta berg runtomkring. Kändes nästan som jag var i alperna igen! Var väldigt kul att jag fick åka högre upp i Sverige än vad jag någonsin varit tidigare samt åka över till norska sidan då jag aldrig varit i Norge tidigare. Vi hade iallafall grymt väder och superbra backar, bara liftarna som kunde varit lite bättre/snabbare♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!