En helg i Stockholm

 
Hej på er! Har precis landat i Luleå och sitter på bussen hem efter en supermysig och rolig helg i Stockholm! Var över 2,5 månad sen jag var där sist så behövdes verkligen. Hann med shopping med mamma, en grym halloweenfest, brunch med Anna och fika med pappa så är mer än nöjd med min visit. 
 
Nu ska jag hem och äta lite innan jag måste skynda mig till skolan för en sen mattelektion. Inte särskilt kul att sluta kl 6 minst en gång i veckan.. Men efter det får jag äntligen träffa Fredrik igen! Har saknat honom så mycket även fast vi pratat i telefon flera gånger om dagen och jag bara var borta i 3 dagar. Hoppas ni också har haft en bra helg! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!