Update

 
Frukost på Espressohouse för att ladda upp batterierna inför en dag på stan
 
 
 
Vi gjorde världens godaste sallad till middag i lördags
 
      
 
Hungrig älskling som tycker jag ska sluta fota maten haha //  Min nya söta skål jag köpte när jag var i Stockholm förra helgen
 
 
Snö och fint väder gör en riktigt glad när man vaknar upp och tittar ut genom fönstret på morgonen!
 
 
Har testat protein-chokladpudding utan socker första gången denna vecka och är helt förälskad! Så gott♥
 
Hej på er! Känns som tiden går i rallyfart hela tiden och att jag aldrig hinner blogga längre :( Har dock massor på lager som jag inte hunnit visa er så ska försöka bättra mig och slänga ut ett inlägg lite oftare än en gång i månaden typ..
 
Mina senaste 7 dagar har iallafall varit superbra. Jag och Linnea var på hemmafest med några från klassen i fredags och sen hade jag och Fredrik en lugn helg för en gångs skull. Gjorde en supergod hallumi och prociutto sallad till middag på lördagen och på söndagen var det tänkt att vi skulle gå på stan och bruncha på Clarion, men när vi väl kom dit så var det fullbokat. Tydligen är alla hotell så fulla helgerna nu i november så de kan inte ta emot några externa frukostgäster, prommenerade till Elite också och fick samma svar där. Orkade inte vänta en timme på att ett annat brunch ställe skulle öppna så fick bli frukost på Espressohouse istället. Sen blev det lite shopping av fin skor och matchande bälte till Fredrik och hans avslutningsbal. Jag har beställt 3 klänningar på nätet och väntar spännt på att få hem dem.
 
I övrigt har de senaste dagarna bara bestått av att äta, plugga, städa och träna. Jag har kommit in i ett riktigt träningsflow och varit på gymmet söndag, måndag, tisdag och onsdag. Tycker det är så kul när man får in rutinen! Idag kör jag dock en vilodag och laddar batterierna.
Luleå har i övrigt bjudit på snö, superfint väder och -10 både igår och idag så är verkligen superhärligt att promenera till och från skolan, iallafall innan kl 14:30 då solen går ner... Nu ska jag ta och redigera lite fler bilder och äta middag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!