Bananpannkakor

 
 
 
Hej på er! Nu börjar det närma sig med alla inlämningar, redovisningar och tentor. Igår satt jag och min byggmaterialgrupp från kvart i 3 på eftermiddagen till kvart i 9 på kvällen och skrev klart våran rapport. Lämnade även in mattelaborationen igår så känns bra att det är klart nu! Unnade mig en sovmorgon imorse innan jag gick på matteföreläsning och sen gick till gymmet och träna. Känns riktigt skönt att jag förbättrat mina träningsrutiner också. Har tränat 4-5 ggr i veckan de senaste 3 veckorna och hoppas jag hinner med lika många träningspass denna och nästkommande vecka trotts allt plugg.
 
Kände att det var länge sen jag åt bananpannkakor så slängde ihop en portion till lunch idag och åt det med vindruvor, passionsfrukt och jordnötssmör. Hur gott som helst! Resten av eftermiddagen har jag spenderat här framför datorn med matteplugg. Ska snart fixa lite middag och sen cykla hem till Fredrik. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!