Hemma brunch

 
 
 
 
 
 
 
 
Förrförra helgen så bjöd jag mina Luleå favoriter - Linnea, Sofia och Fredrik på brunch hemma hos mig. Tycker att frukost är det godaste måltiden på dagen så älskar att äta brunch vilket princip är en frukost deluxe. Bjöd bland annat på scones, äggröra, bacon och våfflor. Hade verkligen inte tackat nej till att få äta det oftare. Blev massa snack och kortspel också medans vi väntade på att matkoman skulle försvinna♥
 
Idag har jag varit supereffektiv på eftermiddagen och kvällen. Har hunnit med mycket plugg, tvättat, dammsugit och diskat och nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och kolla ett avsnitt av Hart of Dixie innan jag somnar. Taggar att det är fredag imorgon och att jag bara har en lektion. Blir att plugga på egenhand och träna Cardio Cross med Linnea och Fredrik. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!