Ny vecka

      
 
Några av helgens inköp. Älskar örhängena som kommer från Gina tricot!♥
 
 
Hemagjord äppelpaj med vaniljkesella
 
Hej på er! Efter en mysig helg med mamma på besök så är jag redo för en ny vecka med massa plugg. Som tur är så har vi inga lektioner idag vilket gör att detta är en väldigt bra måndag. Passade på att ta en liten sovmorgon imorse och sen mötte jag upp Linnea på gymmet för att köra Cardio Cross, vilket är ett asjobbigt och intensivt gruppass med massa olika styrkeövningar. Gick faktiskt bättre än förväntat och efteråt cyklade jag hem till mig för att duscha och äta lunch. Så skönt att starta veckan och dagen med träning. Blir alltid mycket piggare och mer effektiv efter det och känns skönt att ha det överstökat.
 
Resten av dagen har spenderats framför datorn för att skriva klart en rapport om träväggar i kursen byggmaterial. Är faktiskt lite roligare än vad det låter, men nu när min del är färdig så ska jag börja plugga lite matte istället. Hoppas ni också får en bra start på veckan. Bjuder på tre bilder från i helgen. Kram♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!