Tenta perioden är äntligen över!

 
Sneakpeak på kvällens utklädnad
 
Hej på er! Har haft det superstressigt i skolan med tentor, men nu är jag äntligen klar och har lite ledigt innan de nya kurserna börjar på måndag. Skrev byggnadsmaterial-tenta i måndags som kändes väldigt lätt och sen en tenta i matte 3 i onsdags som faktiskt redan är rättad och som jag fick en 4a på! Känns så skönt att allt plugg faktiskt lönade sig även om det kändes som jag inte skulle klara någon utav tentorna för bara en vecka sen..♥
 
Igår var det meningen att jag och Fredrik skulle gå på restaurang och fira vår ledighet, men jag fick nästan en svimningsattack när jag var på gymmet och tränade och hade ont i huvudet resten av dagen så vi fick lov att skjuta på restaurangbesöket till en annan dag. Tror det beror på att jag fått järnbrist igen, åt tabletter för det när jag råkade ut för yrsel och svimningsattacker för 3-4 år sedan. Kändes iallafall bättre på kvällen så då gick jag och Fredrik och köpte godis och myste i soffan framför filmen Rataouille.
 
Just nu sitter jag hemma men ska snart börja röra mig till Fredrik för att äta middag och fixa mig där till kvällens Halloweenfest. Är supertaggad och tror det kommer bli mycket folk då de redan har sålt 1000 st förköpsbiljetter och Svenska Björnstammen kommer dit och spelar! Hoppas ni också får en bra lördagkväll. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!