En tisdagmorgon

 
Jag i min nya gröna dröm från Carin Wester som jag köpte i helgen. Några minuter efter denna spegelselfie fick jag reda på att jag klarade omtentan i Fysik 3! Så jäkla skönt att ha den avklarad (utan att ha en riktig miniräknare...) och fick dessutom en FEMMA! :o Det trodde jag aldrig!
 
 
Godmorgon på er! Tog sovmorgon idag och åt en extra lång frukost. Passar på när jag har eget arbete i Konceptuell design på schemat hela förmiddagen och jag gjorde klart uppgiften igår kväll. Ska bara gå förbi och lämna in skissen och sen ska jag och Linnea äta lunch tillsammans och träna. Hann bara köra 2 pass förra veckan så känns skönt att redan ha hunnit med 2 denna vecka när det bara är tisdag :).
 
Ikväll kommer Fredrik äntligen hem från Göteborg! Har längtat så otroligt mycket och tyckt det varit extra jobbigt eftersom han inte riktigt visste när han skulle komma tillbaka. Men nu har de gjort klart allt jobb som behövdes göras till exjobbet i Göteborg och kunde boka en biljett hem igårkväll♥ Ser fram emot att få krama och pussa på min fina pojkvän igen om några timmar!

Kommentarer
Lennart Johansson

Bra jobbat tjejen.

Svar: Taack så mycket! :)
emelie

2018-04-11 09:34:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!