Malaga

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej här kommer en bildbomb från vår heldag i Malaga. Åkte dit på förmiddagen och strosade runt bland alla byggnader innan vi satte oss på en uteservering på en fint litet torg och åt. Jag och Fredrik delade på en getostsallad och den godaste paellan jag smakat. Var en gigantisk portion som mer var för 3-4 personer, men vi lyckads trycka i oss nästam hela eftersom den var alldeles för god att lämna något av. Så efter lunchen var det två extremt mätta bollar o resten av Fredriks familj som gav sig ut på shopping.
 
Var rea i princip varje butik så hittade flera fynd som fick följa med hem. Bland annat ett par supersköna pyjamasbyxor jag ska mysa runt i när det blir lite kyligare. Just denna dag var det dock supervarmt ute så blev två pauser för att kyla ner oss med islatte och fanta lemon. Mina två favoritdrycker tillsammans med alla typer av smoothies. När vi kände oss färdiga med shoppingen promenerade vi längs vattnet tills vi kom längst ut till fyren. Där hittade vi en indisk restaurang och slog oss ner för att äta middag samtidigt som vi såg solen gå ner.
Sen åkte vi våra 45 min tillbaka till Nerja och Villa Princesa. Så kul att smidigt kunna besöka andra närliggande städer, allt ligger så tätt så tröttnar man på stranden eller restaurangerna i Nerja finns det hundra andra max en timme bort♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!