Julfirande

  
 
I fredags hade jag min sista dag i Luleå för i år och jag startade dagen med ett tidigt gympass innan ekonomiföreläsningen. Kändes mysigt att få gå på regnbågsallén och se marshallerna lysa upp vägen en sista gång. -22°C visade termometern så var en riktigt kall morgon.
 
 
   
 
Efter våran sista föreläsning för i år åkte jag, Linnea och Sofia in till stan för att fira in jullovet med lunch på Le Croissant. Mysigt o få umgås lite innan jag behövde åka hem och packa och flyga till Stockholm.
 
  
 
Väl framme i huvudstaden mötte jag upp Fredrik för att äta middag tillsammans. Hamnade på ett nytt ställe vid Odenplan som hette YUC och serverade mexikansk mat. Beställde in flera smårätter och allt var väldigt gott.
 
     
 
     
 
 
På lördagen var vi hem till min pappa för att fira minijul med den sidan av familjen som inte ska med utomlands. Vi ungdomar hjälptes åt att klä granen och sen bjöds det på julmat. Blev även lite julklappsutdelning och jag fick ett nytt objektiv som jag önskat mig som ska få följa med på resan nu.
 
 
             
 
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På söndagen var det mammas tur att ordna minijul. Vi passade på och tände alla 4 adventsljusen och myste med tomtegröt, fika och julklappar. Känns bra att vi fick in lite julkänsla och firande såhär i förväg. Blir inte riktigt samma julstämning i Thailand även om vi kanske firar lite även då♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!