Söndagsfrukost

 
 
 
 
 
          
 
Känns som helgen som var var hur lång som helst. Var dock lediga på torsdagen och hade bara en föreläsning på fredagen så fick som 2 extra dagar. Efter tordagens och fredagens festligheter så ville jag o Fredrik iallafall bara ta det lugnt. Städade lite på lördagen, var ute och promenerade, lagade god mat, såg på mello, sen film och spelade det nya sällskapsspelet jag fick i present. 
 
Tog sovmorgon på söndagen och startade dagen med bananpannkakor till frukost. Tillsammans med frukt och jordnötssmör blir det himmelskt gott. Sen behövde jag sätta mig och plugga och planera veckan. Nån timme senare ringde Fredriks kompis Martin och frågade om vi ville promenera på isen, så åkte till södra hamn med honom och tog en långpromenad tills solen gick ner. Sen blev det att åka hem och göra matlådor med korvstroganoff för hela veckan. 
 
Så skönt när man bara kan njuta av att vara ledig och inte ha hela helgerna fullspäckade som vi haft nu i flera veckor. Behövde bara få vara hemma i nya lägenheten några dagar♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!